شناسهٔ خبر: 67521 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون باز آفرینی و مسکن راه و شهرسازی فارس؛

وام های بهسازی و نوسازی بافت فرسوده به کلیه پهنه های بافت فرسوده مصوب تعلق می گیرد

گودرزی معاون باز آفرینی و مسکن راه و شهرسازی فارس گفت: وام های بهسازی و نوسازی بافت فرسوده به کلیه پهنه های بافت فرسوده مصوب ۲۸ شهر استان فارس که عموما شهرهای مرکز شهرستان می باشند تعلق می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، علی گودرزی گفت: در روند اخذ وام سعی شده تا با تکیه بر قابلیت های دولت الکترونیک از مراجعه حضوری متقاضیان جهت ثبت نام و پیگیری کاسته شود.

معاون باز آفرینی و مسکن راه و شهرسازی فارس خاطر نشان کرد: در این راستا متقاضیان وام پس از اخذ پروانه ساختمانی ملک خود از شهرداری که در آن وقوع ملک در محدوده بافت فرسوده قید گردیده با سند مالکیت و اسناد شناسایی خود را در سامانه http/facility.udrc.ir   و لینک های مرتبط با عنوان وام های بافت فرسوده در وب سایت اداره کل راه و شهرسازی فارس و شرکت باز آفرینی شهری ایران بارگزاری نموده و کد رهگیری دریافت می کند.

گودرزی خاطر نشان ساخت: ناظر استانی سامانه مدارک را رصد و چک می کند و در صورت تکمیل بودن مدارک به متقاضی اعلام میشود که برای اخذ نامه معرفی به بانک به اداره راه و شهرسازی مراجعه کند.

معاون باز آفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: جهت تسهیل کار برای متقاضیان خارج از شیراز نیز این مکان فراهم شده که نامه معرفی به بانک از طریق کارتابل ادارات راه و شهرسازی شهرستان مربوطه ارجاع شده و نیاز حضوری به شیراز نباشد.

وی اظهار داشت : در خصوص مبلغ وام نیز در سطح شهر شیراز ۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۴۰ میلیون تومان به ازای هر واحد است.